ONSDAG 100811

God morgon! Blogg.se va cp igår så kunde inte logga in... Men iaf, får säga de nu då hehe jag tatuerade mig igår :D :D :D bild kommer senare idag för bloggar på iphonen och mmsbilder läggs aldrig upp här utan blir bara streck! Gjorde den i stan igår och tatueraren va as skön :D kan rekomendera honom ;) sov med plasten men nu när daniel åkte till jobbet så va den as öm så gick upp och kolla på den och då va den helt utsmörjad typ, fick nästan lite panik så tog bort plasten direkt och tvätta med varmt vatten sen va den som jag ville igen, hade bara kletat ut de som ändå skulle bort ;) så har tagit salva nu och känns liite bättre men sov på högersidan (där den sitter) inatt och de gör de inte skönare! Haha har även drömt massa mardrömmar om den inatt, att den försvann så jag va tvungen att fylla i den idag igen sen att halva va kvar haha och massa annat som bara va sjukt :O nej, nu ska jag försöka somna om sen se om nico vill träffas en stund eller om jag chillar hemma tills Daniel kommer hem för har nämligen lovat han att vi ska spela golf idag... Hoppas de regnar (a) puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0