MÅNDAG 310111

idag fyller min lilla kusin Hilda 9 år, hon va nyss fyra typ? ska fira henne på lördag och då blir det även dop för Elin! två flugor i en smäll kallas det ;) skolan är så fruktansvärt rolig, har haft två lektioner och vill bara sova. får dock skylla mig själv att jag e dötrött för vid elva igår börja jag kolla världens hemskaste och en av de bästa filmerna jag sett, en sång för martin. grät konstant genom nästan hela filmen och kunde inte stänga av mitt i för att lägga mig så vid två ungefär va jag klar och somna nästan så fort jag stängde av.
ska snart ha idrott b och sen 2 lektioner kvar bara... sen när jag kommer hem ska jag plugga, rivstart här ja! ska nörda mig lite och spela cityville sen dra iväg och byta om.



vill till värmen nuuuu


Kommentarer
Postat av: nathalie

hej! följa varandra i bloglovin? hihi ha de bra :)

2011-01-31 @ 17:48:16
URL: http://nathaliets.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0