its just textbook stuff..

lyssnar just nu på världens bästa låt, mår dock inte bättre av att lyssna på den men kan inte låta bli, ååh så bra den är va! ni ska få se nån dag att den betyder något för mig, vänta bara någon månad så.
min cpdata har återuppstått nu så kan äntligen nörda i min säng :D blir 2 paradise avsnitt sen sova, va så sjukt trött på jobbet idag och tappa massa saker flera gånger, tur att inget gick sönder eller att jag gjorde illa någon, va nära att jag gjorde sönder en hel drös med tallrikar, hade nog låtit liiiite.
vet att ni fortfarande tänker på min lilla hemlis som blir om någon månad och ni lär få vänta faktiskt, ska hålla mig tills de är klart och då lär de bli en stor stor nyhet ni hehe ;)

hata mig inte men lika mycke som jag vill utomlands och ligga & sola och bada lika mycket vill jag ha jul, ååh vill ha mer jul, ge mig, mer jul !


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0