ONSDAG 200711

Vaaah höll på att missa bloggen idag, herregud! Hade iaf en sån sjukt bra kväll ute igår när vi fira Nico, först satt vi på Harrys sen gick några hem och jag, Nico och Maria drog till prinsen och satt där till de stängde då min älskling kom och mötte mig ;) haha sen fråga jag Tobbe om han kunde fixa mackor till oss och på 2 sekunder va han uppe och gjorde dem till oss, haha han lämna datan för de de ni :D haha han tyckte väl att jag behövde äta hehe. Blev en skev morgon men ligger nu äntligen i sängen med älsklingen och är helt slut, ska aldrig gå ut när jag ska jobba dagen efter! Iaf inte dricka så som jag gjorde, aldrig igen! Jobbar tidigt imorgon så nu ska vi nana, god natt

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0