en blogg är bra på massa sätt!

kollade tillbaka på min blogg lite nu när jag ändå inte gör något och såg att för exakt 3 år sen idag va vi och fam. lindèn i danmark och röjde :D kommer aldrig glömma den resan och vill fan dit igen! bakken va de bästa och dit måste jag i sommar, en tradition att åka dit varje sommar eftersom vi har gjort det sedan jag va 10- 11 år sen första gången tror jag och förra året hade jag feber när vi va där så kunde inte njuta lika mycket som jag brukar göra så alltså måste jag dit i år, undrar dock bara eftersom jag ska jobba hela hela HELA sommaren :'( men en mysig belöning på allt slit kommer i augusti- september ;) jag ska stå ut och klara det! puss


Kommentarer
Postat av: maaalin

Åh som jag minns detta! Det var supermys!! hihi

2011-06-08 @ 17:30:20
URL: http://whitestrawberry.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0