LÖRDAG 180611

God morgon! har precis käkat frukost och innan de va jag nere på kungs en snabbis för att köpa ett par skor som jag såg igår och va inte helt hundra om jag skulle köpa dom då så drömde jag om dom inatt så då va det ingen tvekan längre om att de skulle bli mina! när jag kommer dit är dom inte kvar och jag blir asledsen... sen går jag runt och kollar sen nästan snubblar jah till och då står dom där i min storlek :D provar och de passar perfekt så köper dom! va lite nördig och lånade med mig några böcker hem också hehe hade tänkt lägga mig i solen men vart tog den jäveln vägen?! ska kolla pradise nu som jag har missat i 2 dagar, vaaah hur har jag klarat detta ;) puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0