På tåget!

Sitter på tåget nu igen haha känns som jag inte gör annat än att åka med västtrafik! Skulle överraska min pojkvän mb det blir ju som de blir med dessa överraskningar jag tänker och han lyckas allt komma på mig innan hehe :D ska in till stan och möta han och byta en sak jag köpte igår eftersom jag inte provade den i stan igår! Sitter en jävla jävel på tåget som smäller sönder sitt förbannade tuggummi och får panik! Har lust att gå och smälla till hennes jävla bubbla nuuuu :O hon smäller inte lite högt heller och så har Daniel mina hörlurar :( om hon ska ända in till Göteborg och hon fortsätter lär de smälla kan jag lova! Ja, idag har jag kort stubin och huvudvärk... Puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0