shotahejti

ååh så mysigt väder det är ute! regnade lite för några timmar sen också som toppen på isberget! bara det inte regnar och blåser samtidigt för då kommer mitt praraply flyga åt shotahejti! hade precis telefondejt med min pojkvän och ska snart börja fixa mig för om 50 min ska jag ta bussen och sen in till stan för en fika med amanda :) kollade även paradise förut och ååh va nördig jag är som kollar för stör mig på över 75% av dem som är där :O haha såg även att lotta på liseberg har premiär idag och fint väder dom får hahaha :D måste dock dit snart och åka atmosfear, alla har snart åkt den ju :O

fy fan va ont i magen jag fick nu :O kommer ju aldrig våga och de värsta verkar ju vara att åka upp eftersom att de tar sån lång tid aaaah


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0