TISDAG 070611

God morgon! har inte gått upp ur sängen än och lär ligga kvar här hela dagen hehe. är fortfarande riktigt trött och har världens huvudvärk men det beror säkert på vädret, åskade tydligen sönder inatt men jag har inte hört ett smack, som tur va för hade inte vågat somna annars! har dock drömt en massa skit både inatt och iförrgår natt :O haha och de har alltid slutat med att jag vaknar av att jag pratar :O sjukt och inatt drömde jag bla. att jag drog upp en orm ur halsen på mig som först va ett svart tjockt hårstrå, ejjjuu undrar va man får allt ifrån helt seriöst!
väntar på mat som mamma snart kommer med sen ska jag sova lite till, mitt huvud dunkar sönder :( puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0