walk in clothes

underbar dag ändå! jag behövde verkligen det här och känner mig riktigt utvilad! saknar min älskling redigt mycke men får träffa han imorgon som tur är ♥ har rensat lite i mitt rum och städat undan, de som ingen annan ser men som man själv vet om hur förjävligt det ser ut. bakom dörrarna och lådor... fixat 2 lådor och ena halva garderoben och ska nu fortsätta med att lägga undan vinter/höst kläder och fram med alla sommarkläder, får inte plats med allt framme samtidigt så har två stora lådor under sängen fulla med kläder (Y) hade verkligen behövt en till garderob och min dröm är ju att ha walk in clothes! det ska jag ha någon gång under mitt liv hehe


kolla här, en tom som jag kan fylla nu direkt? (a)



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0