05.20

är klockan ställd på för imorgon. börjar sju på ekhaga i onsala imorgon och jag är vaken än? borde lagt mig för fyra timmar sen typ..
lämna in min balklänning förut så får tillbaka den den sjätte maj ;) åkte in till stan efter och mötte daniel för att hitta present till mamma och kolla lite ;) fick bara med mig ett par röda solglasögon som jag dock letat efter i snart två år men ville ha med mig kläder hem så är grymt besviken på alla affärer.. ska ut imorgon en snabbis efter jobbet ;) om jag inte har hunnit gå under innan, lär va redigt trött imorgon för efter jobbet blir det till mitt nästa jobb och städa, wiie det är roligt hela tiden! bör även plugga hela helgen men de tar jag när jag får en lucka över. ska fixa mig nu sen sova, ni som kan sova imorgon och verkligen kan njuta av studiedagen vi har, gör det för mig också då tack (a) god natt

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0