Dag 2 - Min största kärlek

min största kärlek är min pojkvän Daniel! vet inte vad jag skulle göra utan han och jag är så fruktansvärt kär i honom! Pirrar i hela kroppen när jag ser han och det bästa stället i hela världen är i hans armar. Jag kommer ihåg hur det va i början och jag knappt kunde äta för jag va så nykär. När jag skulle åka till mallorca och inte få träffa honom på en vecka grät jag floder, seriöst. det slutade aldrig den kvällen vi sa hejdå, fy fan va jobbigt det va.tänker på honom varje sekund som jag andas och han får mitt hjärta att slå. Daniel är min andra halva och kan prata med honom om allt, nu vet jag vad kärlek är och hur underbar den är samtidigt hur ont det kan göra att vara så här kär ibland. Jag har världens finaste pojkvän och älskar honom så sjukt mycke!

 

världens vackraste♥

hihi han kommer nog döda mig för jag la upp den bilden men nu är det jämt (a)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det här året behöver du inte åka utan mig för du ska åka dit med mig :D finns ingen bättre än dig älskar dig mest av allt hjärtat :) vi föralltid <3 pussar

2011-05-18 @ 15:08:37
URL: http://blondyouknow.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Ja fan vad jag längtar va :D kommer bli underbart :D älskar dig mest och de kommer alltid vara vi älskling! :) pusssar<3

2011-05-18 @ 19:14:12

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0