Dag 7 - Min bästa vän

min bästa vän har jag känt sedan jag började nollan. bästa vänner blev vi i ettan när hon gav mig det finaste stickersmärket hon hade som alla ville ha fast hon gav det tillmig utan att jag behövde byta till mig det (kommer ihåg det som igår hihi) sen dess har vi pratat om allt med varandra och vet inte hur många gånger vi ringde och bestämde vad vi skulle ha på oss dagen efter i skolan om man skulle ha kjol va den andra tvungen att ha det med osv ;) vi gick i samma klass under hela grundskolan och sista dagen i nian va hemsk för när vi visste att vi aldrig mer skulle gå till skolan tillsammans och aldrig mer ha en lektion med varandra :/ vi umgås inte alls lika mycket längre som vi gjorde då eftersom båda går i olika skolor, har pojkvänner och andra kompisar för då när vi gick i samma klass hade vi nästan bara varandra. haha vi har redan bestämt att vi ska få barn samtidigt och att de ska bli lika bra vänner som vi är hihi :D så vi kan gå på stan med barnvagnarna tillsammans och sånt haha det bestämde vi redan när vi va 9-10 år :D

Älskar dig min nicotinell ;)



Kommentarer
Postat av: Daniel

Nicokick :D

2011-03-29 @ 22:37:28
URL: http://blondyouknow.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0