god natt

fy farao vad jag fryser. det är helt sjukt va kallt det är ute också! har på mig mysis men sitter ändå och fryser i mitt rum nu efter att jag släppte in tjorven som bara tog 2 min att göra :O prata med mitt hjärta precis och saknar honom redan :( va hos han och myste en stund förut och dum som jag är så tog jag inte med mig saker för att sova där inatt så får sova hemma själv i en tom och kall säng :(
imorgon är det äntligen fredag och då har jag bara 2 lektioner sen ska jag iväg och städa sedan träffa balla mallan i stan för fika och bio ;) ska bli supermysigt eftersom vi inte har träffats på ett jädra tag nu för båda har varit sjuka o.s.v. ska läsa lite bloggar nu innan jag snart kryper ner under täcket, god natt!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ja du missar massa nu ju.... Min stora säng, mitt varma duntäcke, och jag som håller om dig hela natten :( <3

2011-03-25 @ 00:54:06
URL: http://blondyouknow.blogg.se/
Postat av: Gabriella

jaa vet :( ååh att jag ångrar sönder mig nu eller :'( puss <3

2011-03-25 @ 08:27:48
URL: http://blondyouknow.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0