hej ont i hela kroppen

jävlar va daniel körde med mig på gymmet idag va :O är rätt bra att han är så hård mot mig för det är då jag tränar tills jag knappt kan stå och nu efteråt är det så sjukt gött :D fast just då vill jag bara dö när allt känns urjobbigt eller slå till han hihi (a)
asså jag e så sjukt sugen på att köpa en långklänning till sommaren va :D dock vet jag inte när jag ska ha den, inte till skolan, inte på stan och till stranden har jag tusen andra redan! aja, om jag hittar en superfin så köper jag en för även om jag inte vet när jag ska ha den än så kommer det komma tillfällen ;)
ska fixa lite inför imorgon för då har vi vårat P.A. på lekterapin och det viktigaste av allt är att jag och min underbara älskling har ett halvår tillsammans imorgon :D om en halvtimme börjar dh och missa för guds skulle inte de ;) puss

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0