LÖRDAG 260311

Hallå! kom hem från stan nyss efter en mysig dag och kväll med min pärla Malin! vi gick runt på stan och kolla lite sen lev det god thaimat och sedan de vi bara gick och väntade på, BIO! va och laddade med godis och tuggummi på fyragott först (va annars?) sen satt vi och vänta på insläppet i nästan 50 min haha men mysigt va det! vi såg hur många lingon finns det i världen och den va riktigt bra! rekommenderar er verkligen att se den, hahaha så bra! nu ska jag chilla och se om daniel kan höra av sig eller om han sover hemma inatt, är egentligen sjukt trött men kan inte koppla av och somna. har typ tappat rösten heeelt, blev så sjukt hes när mamma hämta mig förut och efter det har det bara blivit värre.. slog också i mitt knä i trappan när jag skulle upp, för att jag sprang så får väll skylla mig själv för hur många gånger har jag inte hört "spring inte i trappan!!" och ändå gör jag de...
får bli en cola på de!




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0