ONSDAG 230311

God morgon!har sovit gott fast lite inatt, fem timmar om det är något ens. ska ha vårat projekt arbete idag och där måste jag vara aktiv och inte gå & gäspa hela tiden ju! kanske köper med lite cola, det hjälper alltid ;) har sån sjuk tröningsvärk, i ryggen och hela magen :D har bara gått till toan & tillbaka sen suttit i sängen och ändå känner jag hur mör hela jävla kroppen är, asgott för då märks det att man har tränat ;)
ska snart gå upp och börja fixa mig. hade tänkt äta frukost för ovanlighetens skull för frukosten är det viktigaste målet på dagen bla bla bla jag äter när jag e hungrig okej? har hört massa som sägar att man måste äta frukost för att klara av dagarna men jag klarar mig prima utan, kan ni äta när ni hellre vill spy när ni ser mat? nej precis ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0