FREDAG 200511

God morgon! haha klarade en kvart till av oc igårkväll sen vakna jag upp tio i ett och hade missat ett helt avsnitt hehe. underbart väder så ska ut och lägga mig i solen om en stund. vaknade nio idag så tänkte faktiskt skita i skolan än att stressa dit när man ändå inte gör någonting på den lektionen och det va tur att jag inte gjorde det eftersom den lektionen blev som den blev! ska bort och städa sen och sjunga röven av mig, ni anar inte hur skönt det är ibland. ska kolla så allt är klart för balen och studenten idag också så jag inte kommer på de i sista minut! för allt måste vara perfekt hehe. håller på att fixa en sak till studenten också eftersom ingen annan verkar tänka på att göra det.

finns bara 3 saker jag kan tänka på just nu ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0