ONSDAG 250511

redan hemma från sista skoldagen denna veckan, inte alls fel! somna med linserna i igår och när jag vakna hade jag massa mysigt var i ögonen och har det nu med så av med smink och på med glasögon! får skylla mig själv och har kliat sönder så hoppas bara det är att linserna satt i för kul att ha ögoninflammation på studenten SOM ÄR EXAKT OM EN VECKA :D wohoo, borde börja fira nu hehe. dock har det kommit massa jävla regler om att de under tjugo bara får dricka högst folköl på flaket -.- och nästa år ska alla flak försvinna helt :O dåligt att förstöra studenten så för de som tar nästa år och senare lixom..
nej, nu ska jag ner och lägga mig i sängen där oc väntar ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0