TISDAG 240511

balen va så sjukt jävla bra va :D mår dock som man förtjänar idag och har självklart på mig mysbyxor och inget smink, asaskönt! vakna upp med min gosiga pojkvän imorse som hängde med mig hem igår efter balen :) hade även världens jävla tur med vädret igår, blå himmel med några fjuttiga moln på himlen under hela tiden i parken sen när vi kom till valand börja de småregna och när mamma hämtade oss inatt spöregna det :O så massa fina bilder blev det, dock väldigt synd att vi inte fick till ett ändå kort med hela klassen :(
orkar inte skriva allt om gårdagen men fixade mig med nicolina hemma hos henne innan balen och det va hon som gjorde mitt fina hår igår :D

ska snart lägga mig och ladda för sista riktiga skoldagen imorgon då betygen sätts och får inte missa dh som börjar nio ikväll, tror dock att jag redan kommer ha somnat innan kl nio hehe.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0