Tränat och solat!

Såja nu har jag vart duktig och gymmat, vädrar va bra de gick idag :D somna sen i solariumet och är död nu, kommer ha en sån grym träningsvärk imorgon :D mysigt att få träffa min älskling också ;) är så taggad nu med träningen fram till studenten men sitter någon på tåget med hamburgare, mmmm hade inte suttit fel eller jo, ännu mer och nu ska ju allt bort! Blir sallad och vatten sen ( försöka iallafall ) dh ikväll och plugga lite på de, underbar tisda faktiskt! Gjorde dagens gärning imorse också när fyra småtjejer stannade mig när jag körde bil och snäll som jag är körde jag dem till stationen, hade aldrig stannat om dem inte såg så snälla och oskyldiga ut ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0