ge mig snö och julmys nu!!!!!!

ååh ni anar inte va mina ben värker eller, sprang hela dagen på jobbet sen hem, in till stan och rusa överallt och ingenstans sen gymma en timme med älsklingen, mår riktigt bra nu! tog sedan en go sallad på paprika och nu är jag rövsugen på cola, ska hålla mig så har ett glas vatten breve mig och försöker intala mig själv att de är lika gott som cola, ååh om de inte hade vart för mina ben hade jag åkt och köpt dirr! ångrar mig att jag inte tog maxi när bilen ändå stod vid hede (Y)
ska i alla fall sitta och lata mig vid datan en timme tills DH börjar, vill se kär & galen med för missat de alla andra gånger men orkar inte dra min kropp in till tvn, haha då är man allt lat ;) kan ju kolla play i mobilen sen ist så blir de ännu bättre hehe


GE MIG SNÖ NU!!!!!!!!!!!!!!!!

 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0