TISDAG 151111

God morgon! Bra de går när jag ska sköta klockan på morgonen, den ringde först kl 5 och sen vakna vi kvart i 6 och Daniel ska ta bussen hel!! Haha jag ska inte ta klockan mer, stressa sönder och har ju hunnit blivit tillräckligt pigg för att inte kunna somna om nu :(
Somna sent inatt igen, vet inte varför jag inte sover bra längre men va fullmåne inatt och då brukar de bara kört. Haha inatt en halvtimme efter att Daniel somna ungefär så snarka han till så högt, länge och konstigt så trodde han försökte prata med mig först haha blev skiträdd när jag hörde han, lät som en säl som va i målbrottet :O undra va han drömde haha ;)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack hjärtat, det va väldigt snällt.... "säl" -.- puss <3

2011-11-16 @ 18:24:12

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0