God natt

Haft en riktigt bra torsdag och gött med helg imorgon! Jobbet gick fintfint och gymmet gick med bra :) åt världens goaste middag med Daniel och Tobbe förut, revben från maxi :D dom slår allt mmmmm ;) har även hämtat mamma snäll som jag är så nu ska vi snart sova, imorgon ska jag äntligen få sova ut, ni ska veta hur sällan jag får sova ut även om jag inte jobbar varje dag :O kollar på fråga Olle nu och idag är de så sjukt sjuka saker de handlar om, en kille hängde i krokar MED HUDEN!!!!!!! Fy fan mår illa hur kan man tända på det?!?!????!!!!!
Aj får ont av allt dom visar ju!

Kolla va man kan få när man har en elektriker som pojkvän ;) snart är rummet helt fixat!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0