Paranormal

Fy fan va äcklig den va eller! Mår nästan psykiskt dåligt ju, hade handsvett under hela filmen och satt med benen upp i biostolen med en jacka runt mig, en tröja runt mig och i knät en till jacka för att ha lite "skydd" som jag kallar de! De kommer komma en fjärde film, de är vi säkra på och den ska vi se på bio, när man väl sitter i salongen tycker man att man är dum i huvet som ens betalar för att bli så rädd sen efter vill man se mer mer mer!! Tyckte tredje filmen va den bästa av dom, hände något nästan hela tiden! Första filmen va ju bara läskig den sista kvarten, andra filma dom väldigt mycke onödigt men hände mer iaf så de blir bättre och bättre ;)
dock så stämmer inte alls trailern in på filmen då de visa några klipp som inte alls va med, blev redigt besviken men läskig som satan va den ändå så 9/10 får den av mig hehe

Nu ska vi gosa lite innan vi ska sova, om vi nu vågar somna aaaaaah......


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0