Väntar på mamma

Utanför hennes jobb nu och de va typiskt att vi sluta tidigare idag, blev klar med rapporten tio i redan ;) och mamma slutar halv tio så är några minuter tills hon kommer :) har fortfarande inget vatten hemma... Kommer kissa ner mig och vi måste ju fan ha vatten!! Får åka och hämta vattendunkar hos mormor och morfar hehe. Ska kolla de sista på idol när kg kommer hem, kommer bara se utröstningen men bättre än inget alls sen "börjar" min kväll, ska va taxi till 3 personer så bara och vänta på att de hör av sig sen kan jag sova, drömde en sån sjuk äcklig mardröm inatt så ska bli gott och sova sen! Tänkte först fixa min telefon men sen kom jag på att se är ju nog bra att börja med de när jag måste åka när de ringer? Pucko...
Just de, på jobbet lyckades jag få proppen att gå, 2 GÅNGER också, lyckat lyckat verkligen!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0