God natt

Ligger ute i husvagnen nu och ska sova, har sjungt Singstar så de bränner i halsen nu hihi trivs så sjukt bra här så vill inte hem imorgon redan :( men snart ska vi hit igen fast då till daniels pappa, är hos hans syster nu :) va ute och gick med deras ursöta hund förut mitt i mörkret för behövde liiite frisk luft hehe och de va kolsvart och helt tyst, älskar de! Ååh va jag vill skaffa hund va, den är så go och söt så tror jag tar med den hem (a) jag och Daniel ska ta en långpromenad med han imorgon innan vi åker wiie :D är inte alls trött än så får försöka bli de så Daniel får sova iallafall, haha stackarn mår illa och är trött och är världens nörd! Du som uppfann wordfeud ska få en dänga av mig för de är de ända min pojkvän gör nu för tiden, han spela istället för att sjunga Singstar med oss, rolig kille!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0