SÖNDAG 040911

Hellu! Ska hämta Daniel från tåget om en timme så nu väntar jag bara på att klockan ska bli halv så jag kan åka, är så jävla irriterad så kan inte va stilla. Va och städa hos m & m förut sen la jag mig i solen en timme och de va så konstigt att ligga i bikini i stekande sol och asvarmt ute med bruna löv runt solstolen :O hade gjort vad som helst för att åka iväg en vecka utomlands nu, skulle åkt till mallis en vecka men sen bestämde vi efter mycke fram och tillbaka att se va bäst för oss att va hemma men sen ångra vi oss lite och kollade Fritidsresor i fredag och då va de fullbokat på hotellet....... Så va meningen att vi inte skulle åka tydligen, får tänka så istället ;) såg en bra film som gick på tv förut och de va en som hade så fin frisyr, hon hade plattångslockar så försökte på mig själv men istället blev de spikrakt som vanligt när jag vill göra något med håret så lägger de sig rakt ner istället! Tänkte locka med men gav upp när mitt humör svängde och de va nog bra de hehe

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0