water for elephants

wiie min cpdata funkar igen, vet inte hur länge den håller men den brukar hålla på så här, haha den har typ perioder så kommer och går om den vill eller inte :O har haft en superbra dag med nicolina inne i stan hela dagen :D räkna allt jag tjänat idag och det va mer än 2 arbetsdagar kan ja säga :D grymt bra så nästa vecka åker jag och mamma till ullared heheh vet va där för precis en vecka sen idag men kan ju aldrig få nog av de, som paradiset för mig hihi okej överdrev lite där kanske men jag vet att jag kommer bränna för mycket pengar där nu igen, blir alltid så ;) kollade på ännu en av de bästa filmerna jag sett ikväll, water for elephants och gud va hemsk och bra den va! ska nog köpa den i ullared hehe (a) va lite lik the notebook på något sätt, älskar sånna filmer och får passa på att kolla på sånt "trams" när daniel inte är här för han bara somnar när vi ska kolla :( haha som igår kolla vi en asrolig film och sen hör jag han snarka helt plötsligt, 3 GÅNGER UNDER FILMEN och till sist lät jag han sova faktiskt haha :D ska upp och städa imorgon innan m&m kommer och sist jag städa va i juni så kommer kännas som första gången typ, nej lite sitter kvar hoppas jag men segt kommer de bli att gå upp tidigt igen, får aldrig sova ut och ändå SKA jag vara ledig :( vart uppe sen sju imorse så nu ska jag faktiskt fixa mig för sängen sen chilla vid datan tills jag somnar, go lördagkväll (Y) god natt


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0