bra start på veckan

jättebra dag förutom att de inte va nina på zumban förut, de gjorde mig fett besviken men de va ersatt med ett bodyjam (inte hundra om de hette så hehe) pass som va kul men svårt då man inte kan alla steg osv :) känns rätt bra i benen redan nu kan jag ju säga hihi så bra träning va de!
har suttit vid datan för länge nu, fastnar hur lätt som helst här tyvärr och imorgon är de fullt upp så ska snart pysa ner i sängen, helt själv :(

läste lite om breivik förut, rättegången börja ju idag och han är ju så störd så de finns inte. sjukligt störd fast han ska fan inte ha vård för de och slippa fängelse! hade jag fått bestämma hade jag dragit av han naglarna (är tydligen den värsta smärtan som finns) sen skjutit han i benen och efter de gett han till massa tigrar, typ så hade jag gjort. de lägger lixom ner hur många miljoner som helst för det psykot istället för att avrätta han, han vill ju synas och bli "känd"!

så fin♥



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0