FREDAG 120413

Undra va som kommer hända idag freda den trettonde.. Än så länge har inget hänt mig och hoppas inget händer! Sitter på tåget från Töreboda påväg hem nu, Daniel stanna kvar och jag är tvungen att åka hem idag för ska jobba imorgon och söndag :( har haft jättemysigt här och de får absolut inte gå så långt till nästa gång vi åker hit som de har gjort nu!
Börjar bli åksjuk för glömde ju ta pillret idag igen så ska lyssna på musik och försöka sova lite tills vi är framme i Göteborg :)

Söta Alvin 😊


Kommentarer
Postat av: william

söt bebis:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Friends or Enemies?" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-04-13 @ 12:41:05
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0