God natt

Ska bli goare än nånsin att få lägga huvet på kudden och sova nu, va ju ett tag sen jag jobba plus att de va ett långt pass jag hade så är helt slut nu. De va självklart jättekul att träffa alla mina gamlingar men de tar på krafterna kan jag ju säga! har bland annat ont i fötterna för springer ju runt i crocs som inte alls är bra för fötterna så många timmar och mina lår har redan träningsvärk haha!
Klockan är tyvärr ställd på tjugo i sex för ska jobba tidigt imorgon och har turen att få ta rapport oxå ;)
Men imorgon är de sista dagen denna vecka som jag kommer jobba så bara jag vaknar och kommer dit så går de :)
Så nu ska jag sova, kommer bara ta några sekunder från att jag blundar och lägger mig ordentliget tills jag somnar!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0