Hemma i kba igen!

Haft en underbar helg nere i Varberg hos mormor och morfar :D har nu packat upp alla påsar och kläder så ska istället börja packa lite inför Halmstad och Kreta, om en vecka åker vi till värmen och jag längtar mer än nånsin :D fast de ska bli så mysigt att åka iväg med min älskling först, har längtat efter detta sen vi först prata om de ;)
På hotellet har de bubbelpool och gemensam bastu så där lär vi sitta så va ju tvungen att kolla vilka bikinisar (ska BARA ha med 2!!!) som sitter bäst hehe så blev den nyaste som är virkad och sen den gamla favoriten med lite blingbling ;)
Ska snart käka kvällsmat sen inta soffan för ikväll, känns på ett sätt som att jag inte har gjort annat än sovit men ändå så är jag seg..


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0