Lillördag!

Kollar vänner nu för väntar på en liten telefondejt med danne ;) jag somnar dock snart, har varit fullt upp hela dagen och bara roliga grejer :)
efter att jag hade varit i Torslanda så drog jag förbi backaplan påväg in till stan och köpte ett par byxor, vet inte vad som har hänt för brukar verkligen ALDRIG köpa byxor hehe och nu 4 par på 2 dagar :D
Sen gymmet som gick bra, somnade gott i solariumet efter hihi känner redan massa träningsvärk i hela kroppen, asgo känsla verkligen :D
Imorgon ska jag upp rövtidigt för ska först sjunga för pappa som fyller år och sen ska jag jobba, ska ta bussen kl sju så ska upp tjugo i sex :( så godnatt!

Sååå galet söt är hon!!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0