SÖNDAG 010412

Ooh herre jag blogga inte igår... Haha orkade inte bry mig och de är helg och jag va ledig ;) har myst med Daniel nu på morgonen och ska äta frukost snart, jobbar kväll idag så ska bara ta de lugnt innan :)
Igår va en mycket bra dag, träffade Malin tidigt på morgonen för att sälja alla våra grejer typ hehe fick sålt en massa så känns jätteskönt :)
sen på kvällen va jag, Daniel, Amanda och David på bio, såg this means war tror jag den hette och den va asbra :D sen skulle vi kolla på film när vi kom hem men båda somna efter typ en kvart haha så lyckat va de! så vakna upp vid tre av att Daniel snarka som en gris haha och då hade jag fortfarande linserna i och vi hade inte borstat tänderna.. hade ju mossa på tänderna!
Första april idag och Daniel blev precis lurar av sin pappa, haha jag tror jag dör va ägd han är hahahahaha :D


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0