SÖNDAG 120422

Herregud vilken jävla födelsedag jag hade igår, helt sjukt bra va den :D
Började med att åka och sola med Daniel, träffade sen Nicolina för att inviga min systemetoskuld, va som en förvirrad tysk där inne haha
Sen på kvällen kom alla underbara vänner hit för förfest innan vi skulle dra ut. asså jag skojar inte, när jag och Daniel kolla på bilderna idag som togs igår så känns de som att vi har varit med i filmen baksmällan ni vet när dom kollar på bilderna dagen efter och bah vafan?!?!! Haha helt sjukt va kul jag hade va, ska försöka lägga upp lite bilder nu men kanske inte blir alla för bloggar på iphonen nu.
Idag har de vart släktkalas här och har fått massa fina presenter, fick jag även igår hihi
Nu ska jag och min man mysa till en film, först försöka fixa över bilderna hit ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0