TORSDAG 120802

God morgon! Blev en stressig morgon för mig, har seriöst sömnproblem! Somna halv tre inatt, vakna till kl fyra sen upp sex, som ett vandrande lik nu ju?!? Va inne i stan igår, känns dumt att göra grejer när man har varit hemma från jobbet men efter att jag hade sovit några timmar mådde jag mycke bättre så varför bara ligga hemma då! Vi åt på en asgo resturang som hette något på m mediterano typ stava fel som en jävla just nu men iaf, gick sedan på stan en sväng innan bion börja som vi skulle se och den va så grymt rolig :D skratta ihjäl mig flera gånger haha! Nu väntar jobb till halv tre sen in till stan, har med mig världens megaväska haha känns som jag ska flytta typ med alla grejer!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0