Snart dags för dirty dancing ;)

Om en kvart börjar musikalen så sitter just nu och väntar bara, jag måste bara säga att jag ÄLSKAR stockholm, hatar stockholmARE men åååh vill inte hem imorgon :( dom har lixom tusen affärer och vi har lyxen att bo mitt i stan så kan lixom se alla underbara affärer från hotellfönstrerna :D har hittat en del kläder och ska kolla lite till imorgon, ska till gamla stan oxå :) har även varit på Berns, behöver inte gå in på detalj vad vi gjorde där ;)
Och alla små stockholmsbarn, dom är ju så underbart söta! När vi åt lunch förut såg jag 2 godbitar som jag hade velat ha med hem hehe
Har säkert glömt massa nu som jag inte kommer ihåg men a just de, blev helt till mig när jag såg Globen när vi kom in på stationen med tåget, kände att där gick gränsen av att vara turist hehe så mer än de har jag inte skämt ut mig än, eller?
Nu börjar de, tog en kvart att skriva allt och de blev inget intressant ändå?haha


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0