Snart till kungs!

Ska möta nicolina där så ska vi gå och kolla lite :D är så sjukt shoppingsugen men måste hålla mig!! Kanske bara något litet idag (a) behöver lite smink och nya underkläder som alltid är kul att kolla på ;)
Försökte plugga lite förut men de gick inte alls, pappa måste hjälpa mig ikväll så ska jag ta en heldag med plugg imorgon! Tycker det är kul med matte när jag väl fattar grejen hehe håller på med sannolikslära och just nu är de "dubbel" (eller vad man vill kalla de) sannolikslära som jag har hängt upp mig på :/ hoppas pappa kan förklara för annars måste Daniel komma hit, han e kung på matte :D

Har inte "fixat" mig såhär mycket sen i början av förra veckan, har lixom smycken på händerna och smink på mig haha känns ovanligt men jävligt bra!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0