Lite tråkiga roligheter

Vad gjorde du för tio år sedan?
Då va jag nio år, skulle fylla tio så då gick jag alltså i tvåan. Älskade fortfarande skolan då och tyckte
om allt som hände. Va med min bästis nicoline varje dag och hade även galet kul med alla barn på vår gata, ja de va tider de. Fast de va även de året mina föräldrar flyttade isär (under 3 månader knappt och alla fyra träffades nästan varje dag men ändå) de va de jobbigaste som nånsin hänt mig.

Vad gjorde du för ett år sedan?
Då gick jag i skolan, sökte galet många jobb och jag kom igång med träningen på riktigt. Jag räknade ner dagarna som va kvar till balen & studenten och jag insåg vilka av mina vänner som va riktiga vänner.

Fem snacks du gillar:
Chips
Choklad
Dipp
Popcorn

Fem sånger du kan hela texten till:
Speeding cars-Imogen heap
När jag går ner-norlie&kkv
Tröjan du hatar-norlie&kkv
Soulmate-natascha bedingfield
Someone like you-Adele

Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär:
Köpt ett fett hus.
Köpt en bmw.
Bjudit alla jag gillar på bästa och lyxigaste utomlandsresan nånsin!
Gett pengar till alla jag känner som hade behövt lite extra.
skänkt till rädda barnen & forskning.

Fem dåliga vanor:
Tänker för mycket.
Ställer klockan för tidigt så jag kan snooza och tillslut få stressa iväg för sängen va för skön.
Är ALLTID sötsugen..
Shoppar för mycket.
När jag kör bil har jag väldigt lätt för att få utbrott på de människor som kör bil men som borde hålla sig till att åka buss & tåg istället. Kan sista och skrika 10 min efter någon idiot har kört helt fel..

Fem saker du gillar att göra:
Vara med min fina pojkvän.
Vara med mina underbara vänner.
Vara med min roliga familj & släkt.
Shoppa.
Träna.
Jobba.
(vet att de blev sex saker men va tvungen att få med allt)

Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa:
byxor som sitter tajt i midjan och är vida vid fötterna...
Senapsgult.
Oranget.
Skinnväst.
Något med Döskallar.

Fem favoritleksaker:
Bilen.
Iphonen.
Daniel.
Tv:n.
Datorn.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0