TORSDAG 120726

Har precis zumbat, va svetten rann va! Sjukt gött nu efter när man har duschat och fräschat till sig :D väntar på Daniel som är sen som vanligt... Ska hem och käka sen ut till la insjön och ta kvällsdopp med familjen :) har förresten bränt hela min rygg idag, va i lerkil förut med mitt hjärta och jävlar va den värker nu, jag tror ju inte att de behövs solskyddafaktor bara för att jag va utomlands i MAJ...... fel tänkt igen Bella. Man borde ju lära sig av sina misstag haha. Har ju varit underbart att vara ledig dessa soliga dagar men imorgon börjar min efterlängtade jobbhelg...

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/739781/images/2012/pic_501171fb9606ee780800012b.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0