Påväg hem!

Sitter på tåget nu och är rövhungrig, glömde att ta med smoothie som jag brukar ta efter gymmet :( då håller jag mig ett tag men nu skriker magen efter mat och de ändå jag har är halstabletter (Y)
Så sjukt mysigt att träffa min lilla ängel, vi myste massa idag eftersom kanina va borta inatt så hade hon knappt sovit så va på riktigt goshumör hela dagen :)
Ska sova en timme när jag kommer hem sen kommer mormor och morfar till oss för Tobbe sluta skolan idag och vet att de står en cheesecake i frysen som ska ätas idag och då tänker jag vara vaken iaf, hade kunnat äta de 7 dagar i veckan men då hade jag fått räkna med några extra kilon för den är bara fylld med onyttigheter!
Hoppas på en lugn natt för tänkte ta med "en gång i phuket" till jobbet inatt, den är så jäkla rolig så om ni inte sett den, göreeeee!!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0