Aaaaah döhungrig

Asså ibland är jag dummare än ekorrar, eftersom att jag skulle till skolan direkt efter gymmet så tog jag med mig en skivad avokado som jag skulle äta för att inte svälta men vad gör jag? Glömmer skedhelvetet så avokadon ligger fortfarande så fint i burken! Haha är på bra humör även om magen skriker efter mat, har massa energi kvar :D ska äta som en häst när jag kommer hem och sen fortsätta med matten, om en vecka ska allt va klart och de ska jag fan klara!
Gick sjukt bra på gymmet, mina skor är så grymt sköna va :D haha tjatar om dom i varje inlägg men de är dom värda!
Haha och idag dansa vi till Sean banan på zumban, haha började nästan gilla låten :O


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0