Dag 15 - Mitt favorit minne

herregud det är svårt att välja ett bara men något som jag aldrig, aldrig kommer glömma va när jag tog studenten. gud de är snart ett år sen, haha för ett år sen höll vi på med alla inbjudningskort och de underbara bal/student biljettköerna och pluggade på för fullt! asså den dagen känns som igår men ändå känns de sjukt längesen, va nog den bästa dagen i mitt liv. hade perfekt väder, hela klassen va där(seriöst, var nog första gången alla va med!!) och allt va så jävla underbart! det enda minuset va att en idiot spruta öl på min studentmössa på studentfesten så den är prickig nu och stinker bajs men de kanske bara visar hur grymt vi hade de den dagen? ;)

image description

jag och min kärlek på skolgården ♥

trodde inte jag skulle få något att hänga runt halsen men de sluta med nackspärr typ haha

bästa timman på hela dagen va när vi åkte runt på flaket ♥

champangefrukosten hos marie ♥

liten del av klassen ♥

BF3A ♥

studentlunch i skolan

våra fina lakan till flaket ;)

jag och nicolina på flaket innan vi ska börja åka ♥


fick fetaste kortet så ser ju ut som en dvärj :D

jag och världens bästa morfar ♥

värsta halvtimmen på hela dagen, va knäpptyst och jag som inte gillar att alla kollar på mig, speciellt inte när jag öppnar paket aaaaaaaaaaaah känner nästan svetten och paniken bara jag ser bilden.. men fick sjukt fina presenter, kunde inte bli bättre ♥

denna bilden är på ett sätt hemsk men man ser hur jävla lycklig jag är så känner att den ändå är värd att visa då det va den bästa dagen i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0