Folkrace

Har hunnit med en massa ikväll, en tvättmaskin e klar och andra e på g, fått slängt massa skit som va i badrummet oxå ;) ska även fortsätta med mina garderober, har så mycket onödiga kläder som jag aldrig använder och aldrig kommer använda!
kollar Sveriges värsta bilförare nu, dom ska köra folkrace nu, älskar att kolla på de så ska bli kul att se alla dårar köra :D fan va flera år sen jag va och kolla på de sist, ska göra det nu i vår när de drar igång!! jag fattar inte hur sandy & Erik har blivit och fortfarande är ett par, inte mycket kärlek syns mellan dom mest tjafs haha och tycker synd om han som åker med Linus, han får bara massa slag hela tiden.
Ikväll kommer min älskling och sover med mig så efter detta ska jag försöka med matten igen, ska inte ge mig!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0