HÖGSKOLA

aaaaaaaaah skicka precis in anmälan till högskolan, blev hela 6 olika skolor så hoppas jag kommer in på någon av dom hehe såg nu att den utbildningen jag vill gå (Grundlärarprogrammet) finns till våren oxå :D så om jag inte kommer in på hösten så kan jag försöka till våren, slipper alltså vänta ett helt år till (om jag kommer in då hehe) som jag ahde fått göra annars. ett ställe jag har tagit är ju i den finaste staden i hela sverige men de blir långt att åka fram och tillbaka varje dag men man vet inte vad som har hänt om ett halvår, gör inget att söka för många :D ska fortsätta med matten nu för fick en liten kicka av ansökan hehe

Kommentarer
Postat av: fredrika

pedagogen eller? :)))<3

2012-03-16 @ 16:42:47
Postat av: Gabriella

yes :D <3

2012-03-16 @ 17:18:20
URL: http://blondyouknow.blogg.se/
Postat av: fredrika

åh vad roligt om du började där:) jag går där fast läser till förskollärare:)<3

2012-03-17 @ 09:45:43
Postat av: Gabriella

Ja jag hoppas verkligen att jag kommer in där :D

2012-03-17 @ 20:01:47
URL: http://Http://blondyouknow.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0