MÅNDAG 050312

God morgon! vaknade tio i sju imorse av att telefonen ringde, jobbet undra om jag kunde komma dit men jag somnade skitsent inatt och hade ingen energi alls så sa att jag inte kunde, kände att de va bra att jag sa nej faktiskt för brukar alltid ställa upp men måste tänka på mig själv mer. så efter de va det segt att somna om, började kolla bloggar haha men sen efter någon halvtimme så gick de. vakna för en stund sen och har hunnit duscha och äta frukost så ska nu sitta vid datan en stund och senare kolla igenom matten för ska ju till skolan idag!!!! och innan zumban ikväll blir det en sväng till kungs tror jag, hitta en vrålsnygg bikini igår på nätet och hoppas på att den har kommit in i butiken idag :D

haha tog ett bra tag innan jag såg vad de va :D

haha denna är riktigt VIDRIG!!!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0