MÅNDAG 120312

God morgon! Är faktiskt lite irriterad just nu, skulle ju fått göra prov/test idag så att jag skulle få delegering men nej, nu ringde hon och sa att de är bättre att jag gör de med en annan ist för annars behöver jag göra om de om 2 veckor igen.. Så nu är jag vaken och kunde egentligen sova en stund till, jag sa nej till jobb för att jag skulle dit, jag hade inte behövt lägga tid på de igår just, jag vet låter jävligt bitter men känner lite så som hannah w säger " asså jag är riktigt förbannad " hade hon inte vetat de när jag prata med henne redan förra veckan och alla dagar redan förra veckan och inte samma morgon!? Aja, ska gå upp och plugga matte ist, kan lägga ner allt på de nu :)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0