Roadtripp

Snart blir de roadtripp neråt och jag har gjort en historik grek idag!!!!! Jag körde nämligen mcdriven idag, haha efter nästan 2 år tyckte jag att detta var på tiden, gick bra fast när jag hade betalat och skulle köra fram till tredje och sista luckan så får jag näääästan men bara nästan kärringstopp, hade dött om jag hade fått de men skyller på att Paula kände sån lycka att köra där haha hon har alltid velat göra de så gjorde ett litet glädjeskutt bara för de ;) skulle ner och hämta ut min tröja som har kommit men smart som jag är så glömde jag kolla allt så dubbelkollade när jag va påväg mot gallerian där den skulle hämtad ut och då står de på papperna :hämtas tidigast 0306 efter kl 17.00 ...... Blir så trött... Men de förstör inte denna dagen ändå, ska shoppa och har gjort första provet i matten, är så jävla glad :D


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0