Tränaaa

Ska snart ta tåget in mot stan och gymma, ska köra lugnt eftersom att jag fortfarande är förkyld :( ska även sola haha typ därför jag åker in men måste änna bevisa att de egentligen är träningen som lockar ;) hehe
Skulle gått ner till stationen egentligen men de blåser ju som fan så va lat och tog bilen ner ist så hann jag ju även med en vända på kungs oxå :D hitta dock inget men de är bara bra de, ska hålla i slantarna jag har kvar nu! Och just de ja, igår fick jag brev om att jag kommer få TILLBAKA pengar från skatten jag har betalat, trodde jag skulle behöva betala dit massa för har haft en väldigt låg summa som gått till skatt varje månad fram tills jag jämka eller va de nu heter, så blev ju överlycklig när jag såg de :D pappa ska hjälpa mig sen att fylla i allt bara för fattar ju ingenting haha!

Gillar mer solarium där man står, tycker gymmet borde skaffa sig en sån ;)

 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0